utorok 7. mája 2013

Tak málo lásky


kliknutím spustiť pieseň
Tak málo lásky by Szidi Tobias on Grooveshark


Tak málo lásky.
Szidi Tobias. Punto Fijo. 2009

Mám tridsaťštyri.
Mám teba. A syna.
A z vecí, čo chcem, mi vlastne nič nechýba.
Rada sa pozerám, keď vstáváš.
Tak málo lásky mi dávaš.

Milujem chuť ryby.
Mrviť doma upečený chleba.
Dobré vína. A za bieleho dňa snívať.
Nebiješ ma. Nepohladkáš. Nenadávaš.
Tak málo lásky mi dávaš.

Nenaprávam chyby,
Čo sa stalo, bolo treba.
Nebudem iná. S vodou vyplaví sa špina.
Nebojuješ. Neveríš. A rýchlo sa vzdávaš.
Tak málo lásky mi dávaš.

Verím v Božie mlyny.
Keď po niečom túžim, že sa stane.
V odpustenie viny a na veštenie z dlane.
Nepočuješ to. Nevidíš. Spokojne si plávaš.
Tak málo lásky mi dávaš.

Tak málo lásky, že až neviem, či mi stačí.
Tak málo lásky, až sa za ňou kade-tade vláčim.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš postreh.