pondelok 29. júla 2013

Take This Waltz


Dva filmy o vzťahoch a láske. Oba s Michelle Williams v hlavnej úlohe. Prvým je Take this Waltz, druhým Blue Valentine.

Take This Waltz je príbeh o tom, čo spraví dlho (alebo dlhšie) trvajúci vzťah s láskou, sexom, vlastnými očakávaniami a predstavami o sebe. A poznanie, že každý vzťah raz bude dlhotrvajúci. Alebo nebude.


Jemný, krásne farebný, slnečné svetlo, hudba. Ústredná pieseň Take This Waltz od Leonarda Cohena (ku ktorej mám naozajstný vzťah) a záverečná Video Killed the Radio Star od Buggles.


Niekoľko výrazných scén, ktoré utkvejú v pamäti. Vďaka atmosfére, úprimnosti, intimite, dialógom.



Obrazovo ma nadchol. Ústredná trojica takisto.

Sarah Polley
Film natočila mladá kanadská režisérka a zároveň herečka Sarah Polley, ktorá hrala v mojich obľúbených filmoch Tajomstvo slov a Môj život bezo mňa. O to viac ma toto zistenie potešilo. Mám rada náhodné súvislosti. A náhodné radosti. 



foto  magpictures.com/takethiswaltz

film: Take This Waltz  (Kanada, Španielsko, Japonsko, 2012)
réžia: Sarah Polley
hrajú: Michelle Wiliams, Seth Rogen, Luke Kirby
© Magnolia Pictures

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš postreh.