streda 28. augusta 2013

Dom


Veľmi pekný slovenský film. Slovenský!

Stojí za ním mladá režisérka Zuzana Liová.
Mňa dojal. Najmä Miroslav Krobot v roli otca. A najviac na konci.



Film som videla raz po slovensky a raz po česky. V slovenskej verzii mi chýbal autentický hlas otca (jeho postavu do slovenčiny nahovoril Vladimír Paulovič).

V poslednom čase ma Miroslav Krobot sprevádza. Strávila som s ním (nielen) Vianoce, keď sme si doma púšťali Půlnoční z filmu Alois Nebel. Na jar som ho videla zarputilo stavať dcéram domy vo filme Dom. V lete ma pobavil ako zástanca zdravého životného štýlu v Revival. Okrem toho založil a vedie v Prahe Dejvické divadlo, kam sa mi snáď raz podarí ísť. Možno na jeseň. 


Posledný prázdninový víkend je predo dvermi.
V sobotu pôjde  Alois Nebel na novej stanici čtArt. A v nedeľu 1.septembra bude dávať stv1 Dom.

fotky  domfilm.sk

film: Dom
réžia: Zuzana Liová
SR/ČR, 2011
hrajú: Miroslav Krobot, Judit Bárdos, Taťjana Medvecká, Marek Geišberg, Marián Mitaš
© Fog´n´Desire Films

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš postreh.