sobota 18. januára 2014

Papierová maska humra


Januárové spomínanie, aké filmy mi spravili radosť na Vianoce.

Na Vianoce v televízii hľadám film Láska nebeská (Love Actually). Každý rok sa treba pozrieť na portugalskú usadlosť za Colinom Firthom.

A vychutnať si tanec Hugha Granta.


Každý rok ma baví na tomto filme niečo iné (ale to Portugalsko vždy). Tak tento rok som si špeciálne súznela s Emmou Thompson. 




Režisérom je Richard Curtis, ktorého najnovší film Lásky čas bežal počas Vianoc v kinách. Nestihla som sa ísť pozrieť, ale je na zozname mojich budúcich radostí.

Druhým oddychom pri TV bola výborná komédia s mojou milovanou Meryl Streep Nejako sa to komplikuje (It´s Complicated).Videla som po niekoľký krát. Nikdy ma neomrzí humor, herectvo Meryl Streep, jej sekundujúci Alec Baldwin a Steve Martin a ich vzájomné dialógy.

 

Na konci januára má v kinách premiéru nový film s Meryl Streep v hlavnej úlohe August: Osage County (Blízko od seba). Ďalšia radosť.

A na Nový rok tešenie z novej série Sherlocka. BBC One odpremiérovala 3 nové diely. Prvý prvého prvý. V Európe ho sledovalo viac ako 10 miliónov ľudí.  Rada tomu verím. Sherlock je fenomén (i keď ja asi nie som veľmi objektívna). 

Zatiaľ som videla dva diely, ešte ma čaká posledný. Potom sa podelím o svoju radosť.


fotky: tumblr

Plus na cojetozapribeh.tumblr.com je možné takmer vždy nájsť aj nejaké bonusy, ktoré blogspot úplne nezvláda.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš postreh.