utorok 27. mája 2014

Zázemí


Druhá kniha od (teraz už určite viem, že mojej obľúbenej) spisovateľky Jany Šrámkovej. V niektorých knižkách sa viem nájsť.

"Snažila jsem se to s ním konstruktivně probrat. Vydržela jsem to hrát skoro dvě hodiny, než jsem se rozbrečela. Značně se mu ulevilo. Když predstírám konstruktivnost, jsem nesnesitelná."
Nikdy som však nevydržala dve hodiny.


"Všechno bylo na mně. Přednášky, prezentace, workshopy, kázání, semináře, co to je proti péči o tenhle trpasličí národ? Umanutý a křehký. Bylo to na mně. "


"Všechno ji to složit k nohám, tíhu nenarozeného bezejmeného hošíčka s dilatací ledvinových pánviček, co to znamená nevim, nevim..."
Ja už viem. A ten môj hošík tiež dostal meno Šimon.


"Fatální záměna rolí. Nikdo mi neříká, jak to dělat. Jak je oba držet. Jak odteď všechno držet. Jak všechny unesu."


"A měla jsem poprvé v tomhle století  pocit, že jsem jim, svým nejmilším, o sobě něco řekla."


  "Před tím vším rok v kuse spát."



Ale vidieť tereje?


Čítaná.


Knihu Zázemí vydalo vydavateľstvo FRA v roku 2013.



fotky: moje +  fotka terejov z http://zbytecnereci.blogspot.sk/2012/11/pochvaleni-budiz-unosci-taky-terejove.html

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš postreh.