sobota 8. marca 2014

Urobíme všetko, čo sa dá


Toto je jedna z mojich milovaných kníh. Má výborný názov a je to ten typ knihy, ktorú môžem čítať zas a znova, pretože v nej nájdem vždy niečo nové. Podľa toho v akom životnom období, duševnom rozpoložení či len stupni hladu sa práve nachádzam.

Nie je to žiadna novinka na pultoch kníhkupectiev, vyšla už v roku 2009. Vtedy to bola knižka, ktorou som rada obdarovávala svoje okolie. Ňou sa nedá šliapnuť vedľa.

Moje obľúbené pasáže v čase prvého čítania. Zjavne som sa práve učila parkovať.

A na intenzívnej materskej dovolenke túžila ako neodškriepiteľný introvert po kúsku samoty.

Môj blog je taká moja vlastná izba, kus virtuálneho sveta, miesto vo vlastnej hlave, do ktorého môžem občas odísť, nadýchnuť sa, štyri hodiny týždenne, ktoré patria len mne.

Knihu som vytiahla (a oprášila) opäť tento týždeň. Nakoplo ma k tomu divadelné predstavenie 69 vecí lepších ako sex, ktoré som videla v Štúdiu L+S. Režisérkou a scenáristkou je totiž opäť Eva Borušovičová. A texty z divadla boli také vtipné, dojímavé a pravdivé, že som mala chuť si ich zapisovať (a nebola som jediná). To sa mi samozrejme nepodarilo, čaro divadla však aj tak nevyprchalo a keby sa dalo sprostredkovať cez obrazovku počítača, tak to je to, čo by stálo za to (sprostredkovať). Nič to, treba ísť do divadla. A prečítať si knihu.

Ako povedala v nejakom rozhovore Eva Borušovičová: "Čo sa knižiek týka, čítať treba všetko, čo vás baví ešte aj na desiatej stránke. Nejaký anglický šľachtic vraj povedal, že recept na šťastný život má len tri body: treba si založiť rodinu, čítať knihy, a nemeniť to, čo funguje. Krásne jednoduché, nie?"

fotky z knihy: ja

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš postreh.