štvrtok 3. júla 2014

Ľudia a bývanie


Kúpila som si júlovú Evu. Kvôli článku o bývaní. Novú rubriku Ľudia a bývanie  píše a fotí Tonbogirl Marika Majorová, snáď najznámejšia slovenská blogerka, ktorú veľmi rada čítam (a kochám sa krásnymi ľuďmi, ktorých stretá). Tentokrát stretla krásny byt.




Autormi sú architekti z Gutgut. Ich ďalší interiér je nominovaný na cenu za architektúru CE.ZA.AR 2014.

fotky: moje

2 komentáre:

  1. Tak to je krása, moc se mi líbí ten styl, který tam prezentují. Určitě bych ráda tento časopis odebírala. Už jen pro inspiraci k zařízení našeho bytečku, co jsme našli tady. Mám několik stylu, které se mi moc líbí a pořád nejsem vyloženě nějak vyhraněná pro jeden styl. Myslíte, že by vypadalo blbě zařídit každý pokoj v jednou z těch stylů co se mi líbí?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau moc pěkné bydlení, mám to zařízené docela podobně stylově, možná jen trochu míň minimalisticky stěhovali jsme se minuli rok do nového bytečku který jsme si po dlouhé době vyhlídly na těchto stránkách. Trvalo to taky tak rok než jsme našli něco podle našich představ. Ale pořád se snažím to tady nějak vylepšovat a kupovat nějaké designové vychytávky.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš postreh.