streda 2. júla 2014

To chcem vidieť #3 ... v lete

Je tu leto. V lete toho treba vidieť veľa. Na oblohe aj na plátne.

V lete chcem vidieť film pod hviezdami.


V Bratislave by sa mi to mohlo podariť na pláži pri Dunaji, kde bude celé leto premietať Bažant Kinematograf. Tesne po zotmení, vstup voľný, stačí si vybrať. Čo vôbec nemusí byť jednoduché. 



Ja by som sa si rada pozrela The ArtistJasmínine slzy, Prerušený kruh  aj Rivalov. Teda všetky filmy, ktoré som nestihla na veľkom plátne. Zvedavá by som bola aj na české Miesta, Hany a Zakázané uvoľnenie. A určite by sa mi páčil hudobný zážitok zo záznamu koncertu kapely Queen v Budapešti.

Okrem pláže príde pojazdný kinematograf aj na bratislavské Hlavné námestie, kde by som si nenechala ujsť slovenského Kandidáta.
Alebo vyskúšam autokino? Viem si predstaviť, že vidieť Gravitáciu (aj keď nie tri dé, ale pod hviezdami), musí byť zážitok.

V lete chcem vidieť romantický film.
A tak nezanevriem ani na obyčajné kino. V horúcom lete klimatizácia raz za čas padne vhod. Vybrala by som sa na Love Song (Begin Again), pretože mám rada Marka Ruffala (najviac tu) a páčil sa mi Once (film, ktorý natočil ten istý režisér).



V lete chcem videť film s deťmi.


Nezabudnem ani na svoje deti, a pôjdem s nimi v auguste na Mikulášove šibalstvá na prázninách. Chalani majú radi malého Mikuláša

A ja mám rada leto. V lete totiž padajú hviezdy.

2 komentáre:

Ďakujem za váš postreh.